dinsdag 10 februari 2009

de webkrant van Dion en Rick

hallo wij gaan iets vertellen over het:

bowlen
de disco
de gamemiddag


BOWLEN

op vrijdagmiddag gingen we met onze klas bowlen en we konden ook prijzen winnen.
er waren ook nog twee andere scholen de westerschool en de KAS.
maar de westerschool speelde vals!!! (maar dat is onze mening)
ze hadden twee groepen acht!!!
en daarom wonnen ze de prijs voor de hoogste score en voor de beste bowlingschool.
maar ze hadden nog steeds die twee groepen acht dat was niet zo leuk maar ja wij vonden het ondanks dat toch heel leuk.de hoogste score van ons rijtje was 65 dion had dat puntentotaal.
de laagste van ons rijtje was mike met 28 punten.


DISCO

bij de disco was het heel leuk.er kwamen veel kinderen bijna heel groep 8 en 7.ik hielp mee met Wendy (de DJ) en ik heb een belofte van mezelf gebroken.ik zij, ik ga nooit dansen en ik zal nooit dansen en helaas ik heb gedanst (dat overigens best leuk was).meestal liep ik even weg om met Danny R te kletsen en soms gingen we pennetje draaien (maar dat mocht niet van mijn vader) en dat was best geinig.bijvoorbeeld met vragen als die moet die tijdens de disco vragen


DE GAMEMIDDAG
op donderdagmiddag na de cito mocht iedereen een DS of PSP of zoiets meenemen.
heel veel kinderen namen dat dus ook mee. er waren groepjes gemaakt, het ene groepje mocht een DVD kijken (She is the man) en het andere groepje mocht met zijn spelcomputer spelen.
en in dat groepje speelde heel veel kinderen Call of Duty en/of Mario Kart.
we kregen ook een kokosachtig koekje van Danny S en we kregen ook een speculaasje.
soms werd de meester een beetje boos omdat we te hard praatte.
maar het was toch heel erg leuk.
Rick en Dion

Geen opmerkingen: